nedeľa 18. novembra 2007

Sloboda

Sedím za PC, mám trochu vypité vďaka susedovi, ktorý nalieval. Sranda, že človek začne uvažovať nad svojím životom v takomto hlavotočivom stave :). Sedím za PC a počúvam nadhernú hudbu. Teda aspoň pre mňa nádhernú...Vocal Trance.. a rozmýšlam, či môj život má zmysel. Ja viem, že nemá. Som večný smoliar, ktorému nie je dopriané jediné šťastie. Čím to je, že pocit zdanlivého šťastia mám len v takomto stave. Hádam sa zo mňa nestane alkoholik, ktorý pije len preto, aby bol šťastný. Verím že nie. Pijem a predstavujem si, že som s kamarátmi, ktorých som nevidel večnosť. Teraz keď som slobodný, neviem čo skôr. Mám sto chutí ísť späť do BA ísť za nimi a stretnúť sa. No sloboda nie je takou, akú by som chcel. Stále ma zviera finančná strata. ale zatial mi je jedno, lebo prostriedkov mám dosť, preto ma to tak láka. Môj život visí na vlásku. Teraz mi stačí malý neúspech a už nie som medzi živými, alebo lepšie povedané..normálnymi. Aj keď si myslím, že normálny nie som už teraz. Ale ja stále verím, že sa niečo zmení. Že nastane zlom, keď konečne pocítim pocit skutočného šťastia. No viem, že musím pre to niečo urobiť. Stále ale neviem čo. Mám sa tváriť, že som niekto iný? to dlho nevydržím. Mám skúsiť niečo nové? To som už spravil. Dal som výpoveď a chystám sa na náročný študentský polrok. Nevadí. Mám sa zabiť? hm... zvláštne nad tým uvažovať, keď to nechcem urobiť,...ale niekedy to človek musí spraviť. Je to ako s velerybami. Stále nechápem, prečo to robia, však majú toľko slobody a bezstarostný, stravu hladajúci život. Mám stále bojovať o ten holý nezáživný život? To stále robím, no lepí sa na mňa smoly, ako voda na rybu. Nemám už chuť, no istí ludia ma tu držia, niekedy ich nenávidím za to, že ma nepustia na breh udusiť sa vzduchom. Snažia sa mi pomôcť. Ale niekedy ich pomoc nechcem a chcem byť sám, no zároveň v kútiku duše ich prosím o pomoc. Sú ale príliž daľeko. Asi ma nezachránia. Nesmiem byť sám v tomto období, lebo to špatne dopadne...

2 komentáre:

  1. EHM EHM... akoze zasa pesimisticke, jaj hlavu hore peter:) vsetko raz bude dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  2. špatne je ceske slovo a "lepi sa na mna smoly"...
    inak zaujimave citanie i ked pesimisticke :(
    das tu BB a budes Javak

    OdpovedaťOdstrániť