sobota 7. februára 2009

Zbohom láska


Dve sviečky horeli, no jedna zhasla,
jedna už zhorela, tá druhá sa triasla.
Bála sa konca, čo bude ďalej,
fotke, nad ktorou bola, nedala nádej.

Každý deň sa modlil,dúfal v zázrak,
No stratil ju, navždy, bol tam už náznak.
Láska je krutá, prestal v ňu veriť,
zabila ju mladosť, nemohla ju zmeniť.
Slová jeho už nemajú význam,
pretože je sám, a nič už nemá.

Snaží sa on zabudnúť, no bude to tažké,
už sa nedá nikomu, už nedá šancu láske.
Zaľúbil sa, no sklamalo ho všetko,
Svetu on už neverí, je pre neho peklom.

Neverí už v sily dobré,
neverí v to, čo môže byť,
Vždy sa stane len to zlé,
na čo je potom láska, cit.

Fotka, ktorá nad sviečkami stála,
prišlo na ňu to, čoho sa bála.
Dohárajúca sviečka si fotku chytila,
Držala si ju, kym ju v popol nezmenila.
Teraz už nie sú oni dvaja,
je už len on a ona sama.

2 komentáre:

  1. Uz ne vy dva.. Ted ty a nejaka jina.. Treba ne hned, ale za cas.. Novy zazitky, novy poznani, novy radosti, novy vztah.. Dalsi zivotni zkusenost..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prepac mi to laska...ale nemalo by to zmysel.....toto som vazne nechcela, aby sisa utapal zase v temnote....nechcela som ti ublizit :´(....este raz mi prepac, ze som SVINA......sry....Posledný krat....CMUK

    OdpovedaťOdstrániť